Tuesday, March 07, 2006

Vevarmsglädje

Jag kallar det terapimekande. Det är skönt och avkopplande att sitta och jobba med saker som inte är så ansträngande för hjärnan ibland. Man rensar tankarna medans man sitter och gnider med våtslippapret.

Det här är ett par deorevevar som var svarta från början. Det var första gången jag gav mig på ett sådant här polerprojekt, så jag tog bort färgen med stålborste på borrmaskinen. Resultatet blev ganska grovt, vilket jag fick lida för när jag gick loss med slippapret för hand sedan.

Några kvällar tog det men resultatet blev bra. Tillräckligt bra för att hojjen skall se riktigt bling ut på keps-cup-premiären på lördag. Silverdrev, silverkedja och silverfrihjul med svarta hjul, svart gaffel och svarta komponenter i övrigt. Ramen är ljusblå och ni kan räkna med att se bilderna här först. =) Posted by Picasa

1 comment:

Markus F said...

Blingeling!