Sunday, July 27, 2008

Snart slut på bloggpausen

Det var visst ett tag sedan jag var här och skrev. Jag vet inte riktigt varför för jag har haft ganska mycket att skriva om. Vi har cyklat tandem i Hellas, tagit oss runt Lida Loop och deltagit i Lofsjön runt. Nu i veckan cyklade vi i Åre, vilket genererade en hel del anektdoter, precis som vanligt. Cykeln kommer kräva en hel del service när vi kommer hem bara.

Jag skall försöka blogga lite mer "intensivt" i framtiden. Jocke kan ju blogga från sin Iphone, så jag får nog skaffa en sådan. =)
Posted by Picasa

2 comments:

Johan Andersson said...

Ja, vi vill höra lite sköna stories från FBK nu!!

Tobbe Arnesson said...

Gôtt! Jag kollar nästan dagligen om du skrivit något nytt, men ofta blir man besviken. (Nej, RSS är inget för mig).

Synd vi missade varandra här i Åre, hade varit kul att ses.