Tuesday, September 28, 2010

Oväntad present

En god vän till mig, som är lite mer lagom cykelnörd, var i USA förra veckan och hade visst köpt en present till mig. Den låg på dörrmattan i eftermiddags när jag kom hem.
Den här boken ser jag fram emot att läsa. Jag har följt BSNYCs blog ganska länge och det är en av de få bloggar där jag faktsikt läser nästan allt.
Jag upptäckte en kul detalj när jag tittade på baksidan av boken och något förvånat upptäckte att prislappen satt kvar. Det var visst i Texas han var den här gången.

Sedan tittade jag innuti boken och nu vågar jag knappt röra den längre. =) Det här piggade upp min dag, stort tack G!

Posted by Picasa

5 comments:

Anonymous said...

OK, jag ger mig! Vems är åjtografen?

Anonymous said...

Eller rättare sagt: vem har skrivit åjtografen?

Tobbe Arnesson said...

Jag gissar på ägaren till Mellow Johnny, vilket gör första bokstaven till ett 'A' och den sista till ett 'g'. Det verkar rimligt.

Tobbe Arnesson said...

Just ja: Bra kompis!

Rikard said...

Jepp. Verkar onekligen som om butiksinnehavaren själv satt en kråka i boken.