Monday, August 13, 2007

min nya Xbox 360 elite!

Trampade hem från tyresö nu innan lunch. Jag hade faktiskt inte trott att en cykel med så smala däck skulle kunna vara så bekväm. Det återstår nog lite fintrimmande av styrpostitionen bara innan jag är helt tillfreds, men det gav klart mersmak. Lite av den sköna snabba känslan kom nog iofs från medvinden. =)

Cykeln är finansierad genom att jag inte kommer köpa några tvspelskonsoller innom överskådlig framtid. Så det här är min xbox 360 elite, med wlankort och extra handkontroll, samt ett par spel. Ikväll skall den vägas in. Får se om jag lägger en Wii på ett riktigt smutt bakhjul eler om jag kör vidare på det här. Naven och vevpartiet är egentligen det enda som är vettigt att uppgradera om jag skulle vilja kapa lite vikt. Den går ju som ett spett i uppförsbackarna så en ev viktminskning handlar isf om rent längdpinkande.
Posted by Picasa

5 comments:

Johan Andersson said...

Mumma, får man se den ikväll måntro?

Rikard said...

det är planen... =)

Anonymous said...

Men, men, men har Du gått och blivit med räser! Fint märke må jag då säga. Blir det finfrämande ikväll?
Tyvärr hinner jag inte komma.

Tobbe Arnesson said...

Ska'ru med till Mallis till våren nu då? :D

Rikard said...

Jag räknar med att om jag hänger med på en av mollos ekrerörundor så är jag bränd för livet sedan och kommer aldrig att göra om det. Mallis låter iofs trevligt, men cykeln får stanna hemma. =)