Friday, August 08, 2008

orelaterat bloggande

För att inte bli helt orelaterad i ämnet kan jag börja med att berätta att jag fick cykla till bortre spånga för att hämta ett paket idag. Schenker är helt otroliga. Men jag skall inte klaga, det regnade inte så mycket och jag behövde en bra ursäkt för att röra på mig. Att bara cykla omkring och göra ärenden är klart underskattat som cykelform. En av mina favorittyper av cykling faktiskt.

OT:

bloggen stuff white people like är rätt ok. Som BSNYC fast utan så mycket cyklar kan man säga. Jag har gått igenom den och kommit fram till att den stämmer in på mig på följande punkter:

28

42
61

73
81
85
91
93
104

Det märks att jag inte är amerikan, och definitivt inte lusekoftbärare. Dessutom lyssnade jag på Tyskarna från lund när jag skrev det här. Vilket osökt får mig att tänka på bandet stavmixer ifrån TVserien "lite som du" som gick på NRK1 i sommras. Är det någon som vet var jag kan ladda ner dem?

No comments: