Tuesday, November 17, 2009

Liten uppdatering

Jag har idag skaffat ett mekaniskt bromsok och ett nytt styre. Det saknas nu bara en skruv sen har jag allt som krävs för att kunna rohloffifiera konan. Det blir mumma det. Inköpet gjordes i min favvo-lbs. Det blev mycket billigare än online, men sen råkade jag prova en ny jacka också. Det blev ingen sådan den här gången men om jag blir genomblöt av regn direkt efter löning ligger den nära till hands...

Jag har även skaffat ett twitter-konto. Mest för att man kan twittra från xboxen nu för tiden och jag ville testa det. Om det mot förmodan är någon som är intresserad är mitt nick Eorlingur. Jag skall se om det inte går att få till en twitter-applet på sidan av den här bloggen.

2 comments:

Tobbe Arnesson said...

Ja, du verkar ju ha mycket som bubblar inom dig som behöver komma ut. ;)

Rikard said...

jag tänker nog ut en hel bloggpost varje dag, men jag får inte tummen ur....